• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педрада "Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників"

Педрада "Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників"

2024-03-28

/Files/images/2023-2024_nr/pedrada_ntelektualno-movlennviy_roz-k/титул.jpg
28.03.2024р. в ЗДО «Лісова казка» відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників».
Виступаючи перед педагогами, директор ЗДО Савченко Л.А. зазначила: «Готовність до інноваційної діяльності, постійне творче зростання та самовдосконалення – головні риси сучасного педагога. Сучасна освіта пропонує педагогам цілий арсенал засобів для оптимізації освітнього процесу та особистісного розвитку кожної дитини. Завдання педагога – навчатися самому та навчати дітей». З огляду на вищесказане, Людмила Анатоліївна відзначила проведення семінарів-практикумів, майстер-класів, тренінгів у ЗДО «Лісова казка», в тому числі й з питання інтелектуально-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.
Аналізуючи стан роботи в ЗДО з використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників, вихователь-методист Левковська Г.В. позитивно оцінила використання педагогами таких технологій, як мнемотехніка, методика Ментаніум, ТРВЗ, наочне моделювання. При цьому було відзначено роботу вихователів: Мельник М.О., Литовченко О.В., Штепи О.М., Демчишиної Т.Д.
Результати ефективного використання мнемотехніки під час розучування напам’ять віршів були представлені у відео, створених вихователями Мойсей В.М., Мельник М.О., Бондаренко Д.Є.
Вихователь Мельник М.О. поділилася досвідом успішного розучування віршів за схемами на основі піктограм зі старшими дошкільниками.
Вихователі Чайка Т.П. та Демчишина Т.Д. запропонували до уваги колег власноруч створені схеми до віршів, потішок.
Вихователь-методист Левковська Г.В. презентувала практичні матеріали з мнемотехніки, наочного моделювання, які є в методичному кабінеті, та надала рекомендації щодо їх використання в роботі з дітьми.
Мовленнєвий розвиток дитини – це складова і показник загального психічного розвитку, зокрема інтелектуального та емоційного. Відхилення, вади, розлади мовлення, що можуть виникнути у різні періоди раннього дитинства, позначаються на подальшому інтелектуальному та комунікативному розвитку. Про це йшлося у виступі учителя-логопеда Горбенко О.Г. Олександра Григорівна розповіла також про закономірності засвоєння дитиною рідної мови, взаємозв’язок мови та мислення, наголосивши на провідній ролі дорослого у цьому процесі. Звертаючись до вихователів молодших груп, Олександра Григорівна порекомендувала більше розучувати з дітьми потішок, забавлянок, закличок, грати в ігри із звуконаслідування.
Учасники взяли участь у артикуляційній гімнастиці, запропонованій Олександрою Григорівною, а також у дидактичних іграх: «Якого кольору?», «Підкажи», «З’єднай пари», «Що чули, що бачили?», «Один-багато», «Що у торбинці?», «Вгадай вірш за жестами».
Директор ЗДО Савченко Л.А. подякувала педагогам за участь у педраді, порекомендувавши і надалі використовувати освітні технології у роботі з дітьми, обмінюватися досвідом та презентувати досягнення.

/Files/images/2023-2024_nr/pedrada_ntelektualno-movlennviy_roz-k/01.jpg

/Files/images/2023-2024_nr/pedrada_ntelektualno-movlennviy_roz-k/02.jpg/Files/images/2023-2024_nr/pedrada_ntelektualno-movlennviy_roz-k/03.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 49

Коментарi