Методична година

2023-09-21

/Files/images/2023-2024_nr/210923_metodgodina/2.jpg
21.09.2023р. в ЗДО "Лісова казка" відбулася методична година на тему: "Організація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти згідно методичних рекомендацій оновленого Базового компонента дошкільної освіти в Україні". Вихователь-методист Левковська Г.В. запропонувала педагогам розглянути ефективні шляхи формування компетентностей дитини в контексті кожного з освітніх напрямів Базового компонента.
Особистісно-орієнтована модель освіти передбачає створення атмосфери довіри між дітьми та дорослими на основі емоційно забарвленого спілкування. З огляду на це Галина Володимирівна зупинилася на організації ранкової зустрічі з дітьми, відзначивши проведення ранкового та вечірнього кола вихователями старших груп, які працюють за програмою "Впевнений старт".
З метою формування у дітей почуття приналежності до колективу групи вихователям було рекомендовано створити в групах куточки приналежності.
Галина Володимирівна надала поради щодо облаштування куточка настрою та куточка усамітнення. Наголосила на важливості створення правил групи та засвоєння їх дітьми.
Галина Володимирівна зупинилася на ефективних формах рефлексії при роботі з дітьми (ритуали, щоденник успіху, смайлики). Вихователь старшої групи Мельник М.О. поділилася досвідом використання в роботі зі своїми вихованцями щоденників успіху.
Також було розглянуто питання формування у дітей навичок, орієнтованих на сталий розвиток.

/Files/images/2023-2024_nr/210923_metodgodina/1.jpg


Директор закладу Савченко Л.А. у своєму виступі наголосила на важливості дотримання наступності між закладом дошкільної освіти і школою. Людмила Анатоліївна зазначила, що рівень готовності дитини до навчання у Новій українській школі (НУШ) безпосередньо залежить від рівня сформованості у неї базових компетентностей. І яку б програму з числа чинних не обрав педагог, важливо розуміти, що всі програми створені на основі Базового компонента (Державного стандарту) дошкільної освіти в Україні. А успіх у реалізації програми залежить від професіоналізму педагога.
Вихователь-методист Левковська Г.В. зупинилася на питанні моніторингу досягнень дітей протягом навчального року.
Також Галина Володимирівна окреслила основні напрямки підготовки педагогів до педради "Оптимізація рухової активності дошкільників засобами рухливих ігор" та надала рекомендації педагогам з питань атестації.

Кiлькiсть переглядiв: 74

Коментарi