• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг "Рефлексія як ефективний інструмент інтерактивної педагогічної взаємодії для розвитку емоційної сфери дошкільників"

Тренінг "Рефлексія як ефективний інструмент інтерактивної педагогічної взаємодії для розвитку емоційної сфери дошкільників"

2020-02-13

/Files/images/2019-2020_nr/IMG-ce1fc21236444982033b18f82a1d85e3-V.jpg
Більшість спеціалістів, які вивчають проблему навчання і виховання дошкільників, наголошують на тому, що емоційна сфера сучасних малюків розвинута недостатньо. Дуже рідко можна зустріти насправді веселу, емоційно благополучну дитину, адже навіть більшість дітей не вміють посміхатись і сміятися від щирого серця. Причин цього є дуже багато, головна з них полягає в тому, що дорослі в першу чергу спрямовують усі свої зусилля на розвиток інтелектуальної сфери дитини, забуваючи про емоційну сферу і не замислюючись над тим, що недостатньо розвинута емоційна сфера гальмує розвиток інтелектуальної сфери. Саме емоції відіграють важливу роль у житті дітей: вони допомагають сприймати навколишній світ і реагувати на нього, у результаті визначають усе подальше життя людини, її успішність і місце в соціумі.
13.02.2020р. в ЗДО "Лісова казка" відбувся тренінг "Рефлексія як ефективний інструмент інтерактивної педагогічної взаємодії для розвитку емоційної сфери дошкільників", який підготувала вихователь-методист Левковська Г.В. Тренінг розпочався презентацією, під час якої педагоги ознайомилися з поняттям "рефлексія", її структурою та формами. На пропозицію директора ЗДО Савченко Л.А., учасники тренінгу застосували структуру рефлексії відносно своєї професії та обговорили результати.
Знайомлячи педагогів з прийомами педагогічної рефлексії, Галина Володимирівна поділилася досвідом ефективного використання окремих прийомів рефлексії емоційного стану у роботі з дітьми.
Учасники тренінгу взяли участь у вправах на особистісну рефлексію: "Якби я була...", "Моя річ про мене", "Комплімент", "П'ять пальців", "Сліди". Під час виконання вправ з'ясувалося, що не всі педагоги в однаковій мірі здатні рефлексувати. Галина Володимирівна наголосила, що здатність до рефлексії формується поступово і саме завдяки систематичному виконанню запропонованих вправ.
Педагоги подякували вихователю-методисту Левковській Г.В. за проведений тренінг, фото з якого дивіться в Галереї - 2019/2020 н.р.
Кiлькiсть переглядiв: 218

Коментарi