Підсумкові річні заняття

2019-05-11

/Files/images/2018-2019_nr/20190516_093435.jpg
В ДНЗ "Лісова казка" продовжуються колективні перегляди підсумкових річних занять. 07.05.2019р. вихователь старшої логопедичної групи "Бджілка" Бондар К.С. провела інтегроване заняття "Команда рятівників". Космічний прибулець Жужа попросив дітей допомогти врятувати свою планету, яку захопили роботи. Під час дивовижних космічних пригод старші дошкільники виявили як згуртованість, вміння працювати в команді, креативність, так і неабиякі логіко-математичні здібності. Цьому сприяли і численні сюрпризні моменти, і цікаві дидактичні ігри з використанням інноваційних освітніх технологій - ІКТ, мнемотехніки, конструктора ZOOB.
Ефективність використання інноваційних освітніх технологій в роботі з дошкільниками переконливо довело інтегроване заняття "Подорож розумників Україною", проведеного 10.05.2019р. в старшій логопедичній групі "Теремок" вихователем Роговою А.М. Завдяки мнемотехніці старші дошкільники вивчили протягом навчального року значну кількість прислів'їв, віршів, прикмет погоди. Наочне моделювання сприяло навчанню дітей складати речення, розповіді, відгадувати загадки, ребуси. До вподоби дітям також ігрові завдання з блоками Дьєнеша.
16.05.2019р. вихователь Демчишина Т.Д. провела в старшій логопедичній групі "Бджілка" інтегроване заняття "Школи бувають різні". Дітям були запропоновані цікаві ігрові завдання з грамоти, природи, розвитку мовлення на основі мнемотехніки та наочного моделювання.
Педагоги подякували колегам за цікаві, змістовні заняття, відзначивши набуті протягом навчального року знання та вміння дітей. Вихователь-методист Левковська Г.В. наголосила на важливості мотиваційної складової у навчальній діяльності дошкільників. Адже брак мотивації дітей негативно позначається на якості реалізації освітніх завдань.
Завідувач ДНЗ Савченко Л.А. - тренер "Впевненого старту", також позитивно оцінила наявність знань у старших дошкільників. Людмила Анатоліївна порекомендувала педагогам звертати більше уваги на діяльнісний підхід в організації освітнього процесу, на навчання дітей висловлювати власну думку та презентувати себе.
Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi