• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педрада "Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників в процесі ознайомлення з українським фольклором"

Педрада "Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників в процесі ознайомлення з українським фольклором"

2018-04-02

/Files/images/2017-2018_nr/IMG-5a8ba436fc1cafd37772e99a29b2c0c2-V.jpg

02.04.2018р. в ДНЗ "Лісова казка" відбулася педрада "Використання інноваційних освітніх технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників в процесі ознайомлення з українським фольклором".
Систематичне і планомірне ознайомлення з фольклором, починаючи з першої молодшої групи, є передумовою повноцінного оволодіння дитиною рідною мовою, фундаментом для формування естетичного сприймання художньої літератури, успішного загального розвитку та пізнавальної діяльності. Зробити процес засвоєння зразків усної народної творчості легким та цікавим для дітей - саме такий був лейтмотив педради. З огляду на вищевказане, педагоги закладу поділилися досвідом використання українського фольклору для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників.
Провідною технологією, яка допомагає педагогам закладу вирішувати питання засвоєння дітьми зразків усної народної творчості, є мнемотехніка. Вихователь-методист Левковська Г.В. позитивно оцінила опанування педагогами закладу вищезгаданою технологією та впровадження її в роботу з дошкільниками. Галина Володимирівна запропонувала до уваги присутніх виготовлені власноруч схеми прислів'їв, приказок, лічилок. Використання схем сприяє в першу чергу розвитку логічного, асоціативного мислення, а також полегшує запам'ятовування та відтворення зразків народної мудрості.
Про особливості використання прийомів мнемотехніки для формування правильної звуковимови розповіла вчитель-логопед Горбенко О.Г.
Вихователі Євстратенко Л.В. та Литовченко О.В. поділилися досвідом результативного використання прийомів мнемотехніки під час розучування потішок, розповідання казок з найменшими дошкільнятами.
Вихователі Герасименко Н.В. та Рогова А.М. розповіли про те, як розучують з дітьми заклички, прикмети погоди.
Вихователь Демчишина Т.Д. запропонувала до уваги колег ребуси, які використовує для інтелектуально-мовленнєвого розвитку старших дошкільників.
Вихователь Свирид Т.А. поділилася досвідом розучування прислів'їв.
Цікавими були також виступи вихователів Мельник М.О. та Бондар К.С., які практикують малювання схем до казок самими дітьми. Вихователі відмітили, що діти при систематичному використанні такої форми роботи стали більш активними, зацікавленими. Покращилася уява та фантазія дошкільнят, які вони виявляють під час малювання сюжету твору.
Розвивати творчі здібності до малювання важливо як дітям, так і дорослим. Саме розвитку фантазії, творчості у педагогів була присвячена ігрова вправа на основі методу "каруселі" "Домалюй малюнок", яку провела з присутніми завідувач ДНЗ Савченко Л.А.
Підводячи підсумки педради, завідувач ДНЗ Савченко Л.А. та вихователь-методист Левковська Г.В. подякували педагогам за активність, креативність, вміння працювати в команді. Порекомендували і надалі використовувати прийоми мнемотехніки для вирішення питання мовленнєвого розвитку дошкільнят, а також демонструвати батькам вихованців ефективність вищезгаданої технології.

Кiлькiсть переглядiв: 222

Коментарi