ВИВЧАЄМО АНГЛІЙСЬКУ

/Files/images/2014-2015_nr/Копия GEO_0535_cr.jpgТкачук Наталія Володимирівна, керівник гуртка англійської мови

Шановні батьки!

В наш час знання англійської мови є атрибутом успішності. Ми всі хочемо найкращого для своїх дітей, хочемо бачити їх успішними, а значить, повинні працювати, щоб дати їм це найкраще. В значній мірі від батьків залежить як дитина буде навчатися, яких висот вона досягне. Мені часто доводилося чути від батьків таку точку зору: «Не треба забирати у дитини дитинство, встигне навчитися у школі». А як вважаєте ви? Мій особистий досвід показує, що займатися з дитиною потрібно з самого народження. Період раннього дитинства є сензитивним для розвитку мовлення, тобто засвоєння мови в цей час проходить з максимальною ефективністю, а надолужити втрачене вкрай важко. Чим раніше дитина поринає в мовне середовище, тим легше для неї зрозуміти саму мову, її структуру. Іншими словами, чим раніше діти будуть втягнені в процес вивчення другої мови, тим природніше вони зможуть розуміти мову і говорити нею.

На замітку. У багатьох країнах діти розпочинають вивчення іноземної мови по системі ELL(EnglishLanguageLearners) у віці 15 місяців.

Міністр освіти Франції запропонував у січні 2011 року розпочинати навчання дітей англійської мови у дитячих садочках у віці 3 років.

Програма ABCEnglishandMe, створена Kindermusik, її особливості і переваги.

Чи задумувалися ви над тим, чому діти здаються нам постійно заклопотаними і галасливими? Насправді, така поведінка сприяє пізнанню – рухаючись, дитина навчається. Саме через рух дитина пізнає оточуючий світ.

Особливість №1. Використання методу Повного Фізичного Реагування (метод вивчення мови, який базується на координації мови з рухом).

Метод ПФР – навчання за цим методом порівнюється із засвоєнням рідної мови і називається принципом природної послідовності оволодіння мовою. Спочатку дитина «слухає» мову, її не примушують говорити, згодом вона починає розуміти, чого від неї хочуть, які слова асоціюються з якими предметами, отримує легкі команди. І тільки тоді, коли дитина внутрішньо готова, розпочинається говоріння. Тобто для того, щоб говорити, потрібно багато слухати. Згодом дитину вчать читати, писати літери, слова. І лише у школі розпочинається граматика.

Вчені, які досліджували метод ПФР, зробили висновок, що дитині при вивченні іноземної мови успіх гарантовано тоді, коли розуміння мови розвинене раніше говоріння.

Переваги. Акцент на «оволодінні» мовою (навчання без перекладу), на відміну від обробки мови (навчання з перекладом).

Особливість №2. Музичність.

Музика має надзвичайно великий вплив на мозок. Правильно підібрана музика здатна лікувати. Можливості мозку вражають. Він контролює кожен аспект життя: фізичний, емоційний, пізнавальний, соціальний. Мозок 3 річної дитини на 90% досягає розмірів мозку дорослої людини. Тому, чим більше ми стимулюватимемо мозкові процеси, тим кращий потенціал матиме сам мозок.

Мозок новонародженого наповнений нейронами, першочерговим завданням яких є зв’язок з іншими нейронами заради навчання і розвитку. Таке «будівництво» мозку триває після народження, коли формуються мільярди зв’язків. Сучасні дослідження підтверджують, що музичні заняття створюють та посилюють нервові проходи у кожній частині дитячого мозку. Чим міцніші зв’язки між нейронами, тим вищого рівня розвитку досягне дитина.

Переваги. Стимуляція роботи мозку, його частин, які регулюють роботу органів зору, координації, слуху, мовлення, поведінки, чуттів, навичок, руху, емоцій.

Програма ABC English and Me, створена Kindermusik, містить 9 цікавих для дитини тем, на кожну тему виділено 8 занять.

Як проходить урок. Кожне заняття складається з однакових частин, а от діяльність, яку виконують діти, різна, залежно від вікових особливостей. В навчальну програму входять усі можливі види діяльності – музика, активне слухання, метод ПФР.

Перелік тем:

1. Подорож на ферму (свійські тварини, рахунок до 10)

2. 123 Почали! (місто,вулиця, транспорт, кольори, світлофор, частини тіла)

3. Доброго ранку, доброї ночі (розпорядок дня)

4. Привіт, ведмедику! (частини тіла)

5. Жабка, стрибай! (розширення пройденої лексики)

6. Сонячні дні, дощові дні (природні явища)

7. Червоний, жовтий, синій

8. Му-квек-ней (продовження теми про тварин)

9. Просто я (розширення лексики, що вивчається).

Для вас, батьки! Приклади вправ для закріплення вивченого вдома.

Діти полюбляють інсценізації. Прикладом такої інсценізації є вірш «Розумні корівки» (“Clever Cows”).

Як виконувати? Сядьте на підлогу разом з дитиною. Зігніть свої ноги і ніжки дитини у колінах (імітація гори). Уявіть, що ваша рука – це корівка. Імітуйте рукою рухи корівки: по підлозі, далі вверх на гору (коліна), вниз з гори. Можна використовувати іграшкові корівки, картки із зображенням тварин. Запис віршика можна знайти тут.

Мета вправи:

· Cлухання і розуміння: дитина вивчає лексику (cows, walk, up/down, hill)

· Знайомство з інтонацією.

· Розвиток мілкої моторики.

Тематичні пісні. Hello Song, Driving Down to Grandpa”s Farm, Cows in the Kitchen, Old MacDonald.

Більше вправ, матеріалів, пісень можна знайти, зареєструвавшись на сайті my.kindermusik.com та отримавши доступ до них.

Що ми вивчаємо зараз?

Тема 1 «Подорож на ферму».

Вчимося:

· вітатися «Hello»

· представляти себе і запитувати чиєсь ім’я: “My name is___________. What is your name?”

· рахувати до 4, 5, 10

· називати свійських тварин: cow, duck, horse, pig, sheep, rooster.

· Рухатися, як корівка (walk like a cow), як качечка (waddle like a duck), як конячка (gallop like a horse), як свинка (roll in a mud like a pig).

· прощатися (Good-bye! See you next time!)

Лексичний матеріал. Фото із занять.

Тема 2 "123 Почали!"

Цілі:

1. Навчитися відповідати/реагувати на запитання “How are you?” - I am fine. Thank you!

2. Вивчити нову лексику: street, car, bus, red, blue, yellow, green, brown, black.

3. Познайомитися з назвами частин тіла: hand-hands, foot-feet. Таким чином, ми вводимо граматичні поняття однини і множини і способи їх утворення.

4. Вивчити слова fast & slow, high & low.

5. Вчимо слова drive, floor, go, trip, toes, knees, nose, up, down.(Пропоную вдома разом з дитиною закріпити матеріал і погратися машинками, виїжджаючи на пальчики ніг, коліна і ніс, тим самим вивчаючи частини тіла. Вірш “This Little Car” можна завантажити тут.

6. Навчитися рухатися - walk, run, stop, stomp, and shuffle.

7. Вивчити, що означає зелене світло ( green light means go) і червоне світло (red light means stop).

8. Навчитися прощатися “Good bye! See you next time!”

Лексичний матеріал

Тема 3 «Доброго ранку, на добраніч» є продовженням роботи над розвитком таких видів мовленнєвої діяльності як слухання і розуміння (сприйняття чужого мовлення), говоріння (творення власного мовлення).

Цілі: навчитися
· вітатися Hello! How are you?
· Розуміти/промовляти ранкові фрази «Good morning! Wake up! It’s time to get up!»
· Розуміти і виконувати команди: Stand up, sit down, jump up…and turn around.
Shake your hands, tap your head, say «Good night, Mama” and go to bed»
· Вивчити три нові назви тварин: cat, dog, mouse.
· Поповнити словник словами і фразами, що стосуються рутини: wash face, wash hands, brush hair, brush teeth, and put on clothes.

Вдома з дитиною можна потренуватися у розумінні і виконанні дій, про які йдеться у пісні The Mulberry Bush (завантажуйте тут) – і пам’ятайте про ефективність поєднання говоріння/співу з виконанням дії.

Лексичний матеріал до теми

Тема 4 «Привіт, ведмедику!» знайомить маленьких учнів з ведмедиком Тедді, який допомагатиме у подальшому знайомстві з англійською мовою і вивченні простих слів, словосполучень і навіть речень.

В рамках теми ми:

· Вивчимо іншу форму вітання з іграшкою, а саме: Hello! May I give you a kiss on your hand/foot?

· Вивчимо новий вірш, слова якого супроводжуються жестами: hands, play, wave, shake, clap,

· up high, down low, fast, slow, shut them tight, put them together, say good night.

· Зустрінемося з новим другом Ведмедиком , діалог з яким спонукає до словесної взаємодії, а саме: Hello. What is your name? Good morning, Teddy Bear!

· Співатимемо традиційну американську дитячу пісеньку Teddy Bear, Teddy Bear, turn

· around, touch the ground, dance on your toes, touch your nose—and more!Гратимемо у гру Can you catch the bear? Can you throw the bear?

· І звичайно повторюватимемо лексичний матеріал з попередніх тем, зокрема пісня The Mulberry Bush – це повторення лексики, що стосується щоденних ранкових справ, таких як wash our hands, wash our faces, brush teeth, comb hair, put on jeans, a shirt, socks.

Вдома пропоную разом з дитиною вивчити рухи із пісеньки про ведмедика Teddy Bear Song.

Лексичний матеріал до теми

«Жабка, стрибай!» - це знайомство з новим другом, якого звуть Містер Фрог.

Цей помічник допоможе дітям вивчити нові слова: frog, green, kiss, eyes, nose, head, hand, foot, leg, hop.

· Маленькі учні познайомляться з гуіро – латиноамериканським музичним інструментом.

· Вивчать нові пісеньки про жабку: "The Green Little Frog", "All the fish are swimming in the water" (плаватимуть як рибки, качечки і жабки).

· Повторять лічбу до 10.

· Розвиватимуть моторику рук під час прослуховування віршика Frog Kiss (на уроці ми одягаємо на ручки зелені шкарпетки і уявляємо, що ми жабки-маппети).

· Продовжать знайомство з інтонацією англійської мови (аудіювання оповідань і віршів).

Лексичний матеріал до теми.

Сонячні дні, дощові дні – це продовження роботи над формуванням лінгвістичної компетенції : лексичної (sun, rain, wind, snow) і граматичної ( it is sunny, it is windy, it is raining, it is snowing). В рамках теми триває вивчення частин тіла, предметів одягу, лічби до 8 (рахуємо лапки павучка).

Також діти:

· знайомляться з піснею про павучка (сприяє розвитку мілкої моторики) «There is a spider on the floor»;

· грають на музичних інструментах під звуки традиційної американської дитячої пісні Mr. Sun.

· допомагають ведмедикові вирішити, який одяг обрати, зважаючи на погоду на вулиці.

Лексичний матеріал до теми.

ФОТО з відкритого заняття для батьків

Колективний перегляд заняття "Подорож на ферму"

Відкрите заняття для батьків "В гості до звірят"

Кiлькiсть переглядiв: 5857

Коментарi

  • MarciaGrott

    2018-04-03 00:12:50

    [url=http://baumarktxxx.eu/]http://baumarktxxx.eu/[/url] insefadsetetry , Kawasaki Schwingschleifer...

  • Adrianrew

    2018-04-03 00:08:24

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...

  • Adrianrew

    2018-04-03 00:03:18

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...

  • MarciaGrott

    2018-04-03 00:01:35

    [url=http://baumarktxxx.eu/]http://baumarktxxx.eu/[/url] insefadsetetry , Kawasaki Schwingschleifer...

  • Adrianrew

    2018-04-03 00:01:12

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...

  • Adrianrew

    2018-04-02 23:59:04

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...

  • MarciaGrott

    2018-04-02 23:58:45

    [url=http://baumarktxxx.eu/]http://baumarktxxx.eu/[/url] insefadsetetry , Kawasaki Schwingschleifer...

  • Adrianrew

    2018-04-02 23:57:16

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...

  • MarciaGrott

    2018-04-02 23:55:13

    [url=http://baumarktxxx.eu/]http://baumarktxxx.eu/[/url] insefadsetetry , Kawasaki Schwingschleifer...

  • Adrianrew

    2018-04-02 23:54:19

    [url=http://dekorshop.eu/]http://dekorshop.eu/[/url] insefadsetetry , Black+Decker Lithium-Ionen Rasentrimmer...