Тест "Готовність до школи... батьків" /Files/images/2019-2020_nr/gotumosya_do_shkoli/пб 1.jpg

Школа. На довгі роки вона стане тим середовищем, яке впливатиме на розвиток та становлення особистості вашої дитини. І те, як саме батьки сприймають школу і яку форму взаємодії з нею та власною дитиною-школярем обере, характеризуватиме... вашу готовність до школи. Спробуйте визначитись, обравши з відповідей найбільш близький вашій думці варіант.

Школа —це:
а) той найближчий до будинку родини заклад, який навчить дитину слухатися і знати те, що треба;
б) престижна приватна освіта, що гарантує якість, бо пропонує платне навчання;
в) не випадковий вчитель, якому ми (батьки) віддамо власну дитину і тим станемо співавторами її успіхів та помічниками в усьому;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Вчитель — це:
а) навчаюча, виховуюча, контролююча і караюча державна посадова особа;
б) особа, професійний обов'язок якої якісно вчити і виховувати;
в) особистість, яка покликана плекати особистість;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Моя дитина — це:
а) чистий аркуш, на якому вчитель і батьки пишуть долю майбутньої людини;
б) частка родини, з якої батьки прагнуть зробити те, чого не досягли самі;
в) особистість, що формується і живе вже зараз, має право на свої потреби та інтереси, вимагає нашого повного розуміння, довіри, допомоги;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Домашнє завдання — це:
а) традиційна форма продовження навчання через обмаль часу на уроках;
б) спроба закріпити набуті знання і навички вдома без обмеження часом і додатковими вимогами;
в) можливість самовиразитись дитині за умов, що зміст і його форма матимуть творчий характер;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Оцінка — це:
а) традиційна й обов'язкова форма заохочення та покарання за навчання;
б) необхідний стимул, атрибут здобуття знань, який спонукає до навчання;
в) умовний, не завжди об'єктивний, спосіб дати характеристику якості праці, яку доклав учень;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Батьки школяра — це:
а) спрямовуюча, контролююча та караюча інстанція у житті дитини;
б) помічники в роботі, а в деяких випадках — виконавці шкільного замовлення;
в) активні співавтори навчально-виховного процесу, які можуть і мають право стати рівноправними учасниками реформування освіти;
г) ваша власна особлива думка (тут і далі).

Якщо в більшості чи в усіх позиціях ви обрали варіант в) або спробували самі висловитись з приводу цього і частково маєте на увазі варіант в), то ваша батьківська готовність розділити всі шкільні проблеми і успіхи з вашою дитиною знаходиться на високому рівні усвідомлення.
Якщо ви поділяєте в більшості позицій думки, запропоновані у варіантах а) чи б), то ви з вашою дитиною опинитеся (у кращому випадку) по «різні боки барикад» або станете додатковим фактором у проблемі шкільної дезадаптації (у гіршому випадку).
Кiлькiсть переглядiв: 335

Коментарi